Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, tel: 13 46 52 900 fax: 13 46 52 988
www.powiat-sanok.pl powiat-sanok@powiat-sanok.pl NIP: 687-16-42-259 Regon: 370443877

Dyżur w Starostwie Powiatowym

Informujemy, że Starosta przyjmuje Mieszkańców w sprawach skarg i wniosków na bieżąco. Jednocześnie, w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:30 dyżur pełni Sekretarz Powiatu (pokój nr 42).


Ochrona danych osobowych
Raport o stanie Powiatu Sanockiego
Działalność lobbingowa
Rejestr Instytucji Kultury
Rejestr osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi
Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Archiwalny BIP

Przetargi

IN.272.6.2019 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w Gminie Sanok w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w Gminie Sanok w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Sanocki

38-500 Sanok, Rynek 1

NIP 687-17-86-679 REGON 370440703

Tel. (013) 46 52 900,

Fax. (013) 46 52 988

adres skrzynki epuap: /starostwosanok/SkrytkaESP

e-mail : zp@powiat-sanok.pl

http://www.powiat-sanok.pl

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej w dalszej części niniejszej Specyfikacji „ustawą”.

2. Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w Gminie Sanok w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”.

Zamówienie dotyczy projektu pn.: ,,Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” Nr projektu RPPK.02.01.00-18-0037/16-00 wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.

Wspólny Słownik Zamówień:

Kod CPV:

Nazwa:

71.35.50.00-1

Usługi pomiarowe

71.35.43.00-7

Usługi badań katastralnych

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w Gminie Sanok w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP) podzielona na 2 części.

Część 1 – modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Czerteż, Jurowce, Lalin, Sanoczek położonych w gm. Sanok, powiat Sanocki, województwo podkarpackie

Część 2 – modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Dobra, Wujskie, Załuż położonych w gm. Sanok, powiat Sanocki, województwo podkarpackie

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Miejsce oraz termin składania ofert:

1.1. Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w rozdz. VII SIWZ.

1.2. Termin składania ofert upływa dnia 26.08.2019 r. o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.

2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:

2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2019 r., o godz. 11:00, w Starostwie Powiatowym w Sanoku, kod pocztowy: 38-500, ul. Rynek 1 – pok. nr 57.

2.2. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

2.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

Pokaż metkę
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Ogłoszenie o zamówieniu
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
SIWZ
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik do SIWZ - warunki techniczne
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Informację zmienił
Bartosz Mrugała
Data ostatniej zmiany
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Informację zmienił
Michał Cyran
Data ostatniej zmiany
22 sierpnia 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 2.1 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia „JEDZ”
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 2.2 do SIWZ - Instrukcja wypełniania „JEDZ”
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór)
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór)
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór oświadczenia 1
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 6a do SIWZ - Wzór oświadczenia 2
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 7 do SIWZ – identyfikator postępowania
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lipca 2019
Nazwa pliku
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
24 lipca 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
24 lipca 2019
Informację zmienił
Bartosz Mrugała
Data ostatniej zmiany
29 lipca 2019
Nazwa pliku
Informacja z otwarcia ofert
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
26 sierpnia 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
26 sierpnia 2019
Copyright © 2011 Starostwo Powiatowe w Sanoku Projekt i wykonanie: INVENTOR Multimedia (mMyCity)