Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, tel: 13 46 52 900 fax: 13 46 52 988
www.powiat-sanok.pl powiat-sanok@powiat-sanok.pl NIP: 687-16-42-259 Regon: 370443877

Dyżur w Starostwie Powiatowym

Informujemy, że Starosta przyjmuje Mieszkańców w sprawach skarg i wniosków na bieżąco. Jednocześnie, w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:30 dyżur pełni Sekretarz Powiatu (pokój nr 42).


Ochrona danych osobowych
Działalność lobbingowa
Rejestr Instytucji Kultury
Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
Archiwalny BIP

Przetargi

IN.272.2.2019 - Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 oraz Tworzenie i aktualizacja powiatowej bazy GESUT – etap II i etap III - realizowane w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)

Znak postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

Postępowanie, którego dotyczy niniejsza dokumentacja przetargowa oznaczone jest znakiem IN.272.2.2019. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Sanocki

38-500 Sanok, Rynek 1

NIP 687-17-86-679 REGON 370440703

Tel. (013) 46 52 900,

Fax. (013) 46 52 988

e-mail : zp@powiat-sanok.pl

http://www.powiat-sanok.pl

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej w dalszej części niniejszej Specyfikacji „ustawą”.

2. Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 oraz Tworzenie i aktualizacja powiatowej bazy GESUT – etap II i etap III - realizowane w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”.

Zamówienie dotyczy projektu pn.: ,,Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” Nr projektu RPPK.02.01.00-18-0037/16-00 wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.

Wspólny Słownik Zamówień:

Kod CPV:

Nazwa:

71.35.50.00-1

Usługi pomiarowe

71.35.43.00-7

Usługi badań katastralnych

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) Tworzenie i aktualizacja BDOT500 w powiecie sanockim.

2) Tworzenie i aktualizacja GESUT w powiecie sanockim.

2. Warunki realizacji prac geodezyjnych związanych z utworzeniem BDOT500 oraz inicjalnej powiatowej bazy GESUT a także zakres tych prac określają Warunki techniczne – stanowiące Zał. do SIWZ

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne – stanowiące

Zał. do SIWZ;

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn., że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

1. Miejsce oraz termin składania ofert:

1.1. Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w rozdz. VII SIWZ.

1.2. Termin składania ofert upływa dnia 15.03.2019 r. o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.

2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:

2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.2019 r., o godz. 11:00, w Starostwie Powiatowym w Sanoku, kod pocztowy: 38-500, ul. Rynek 1 – pok. nr 57.

2.2. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

2.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

Pokaż metkę
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Ogłoszenie o zamówieniu
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Informację zmienił
Bartosz Mrugała
Data ostatniej zmiany
8 lutego 2019
Nazwa pliku
SIWZ
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Warunki Techniczne (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia „JEDZ”
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Instrukcja wypełniania „JEDZ”
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór)
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór)
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 6a - Wzór oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
6 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
6 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 7 do SIWZ - Identyfikator postępowania
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lutego 2019
Nazwa pliku
Załącznik nr 7 do SIWZ - Klucz publiczny
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Sanoku
Informację wytworzył
Bartosz Mrugała
Data wytworzenia
8 lutego 2019
Informację opublikował
Bartosz Mrugała
Data publikacji
8 lutego 2019
Copyright © 2011 Starostwo Powiatowe w Sanoku Projekt i wykonanie: INVENTOR Multimedia (mMyCity)