Dyżur w Starostwie Powiatowym
Informujemy, że Starosta przyjmuje Mieszkańców w sprawach skarg i wniosków na bieżąco. Jednocześnie, w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:30 dyżur pełni Sekretarz Powiatu (pokój nr 42).
Dyżur w Starostwie Powiatowym
Informujemy, że Starosta przyjmuje Mieszkańców w sprawach skarg i wniosków na bieżąco. Jednocześnie, w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:30 dyżur pełni Sekretarz Powiatu (pokój nr 42).
1. Otwarcie obrad sesji.
2. Powołanie sekretarza.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Powiatu Sanockiego.
5. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji z pracy Komisji między sesjami.
6. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu między sesjami i wykonania uchwał Rady Powiatu.
7. Podjęcie uchwały w sprawie rozwiązania Zespołu Szkół Nr 4 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Sanoku.
8. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 4 w Sanoku.
9. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Technikum Nr 4 w Sanoku.
10. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Bursy Szkolnej w Sanoku.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na rok 2016 (kwota 260.104 zł).
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2016r (kwota 832.957 zł)
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na rok 2016 (zwrot dochodów).
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na rok 2016 ( 7.000 zł).
15. Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych jako części wkładu własnego na realizację projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynku ZS Nr 4 w Sanoku przy ul. Sadowej 21”.
16. Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych jako części wkładu własnego na realizację projektu pn. „Modernizacja infrastruktury szkolnictwa zawodowego Powiatu Sanockiego”.
17. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania członka Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Sanockiego.
18. Sprawozdanie Starosty z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za 2015 rok.
19. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2015 rok.
20. Interpelacje i zapytania radnych.
21. Wnioski i oświadczenia.
22. Zamknięcie obrad sesji.