Informujemy mieszkańców powiatu sanockiego, że Wydział Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Sanoku czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Bardzo prosimy o przestrzeganie obowiązujących w urzędzie zasad, ponieważ tylko w ten sposób możemy uchronić się przez groźnym dla naszego zdrowia zakażeniem wirusem SARS CoV-2.
W związku z powyższym prosimy osoby, które chcą zarejestrować pojazd o wcześniejszą rejestrację telefoniczną lub odbiór bloczków w korytarzu urzędu (obok ochrony), a następnie przestrzeganie wyznaczonych godzin. To umożliwi nam sprawne załatwianie spraw oraz rozładuje niepotrzebnie tworzące się w korytarzu kolejki.
Osoby, które chcą zgłosić zbycie lub nabycie pojazdu, złożyć wnioski o wymianę prawa jazdy i profile kierowców, mogą to uczynić na bieżąco w urzędzie. Natomiast osoby, które chcą wyrejestrować pojazd na przykład z powodu demontażu, proszone są o telefoniczną rejestrację z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (tel. 13 46 529 16). Z kolei w sprawie odbioru stałego dowodu rejestracyjnego prosimy oczekiwać na nasz telefon w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty lub prosimy o kontakt pod nr tel. 13 46 529 25.
Chcemy być nadal osobiście do Państwa dyspozycji, aby nie wprowadzać skrzynki nadawczej. Czasami z powodów niezależnych od nas, jak na przykład choroby pracowników, termin oczekiwania może się nieznacznie wydłużyć. Sprawę każdego petenta staramy się jednak traktować indywidualnie, dlatego też prosimy o zrozumienie i cierpliwość.
W trakcie wizyty w urzędzie należy pamiętać o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa, tj.: przychodzenie bez osób towarzyszących, zachowanie min. 1,5 m odległości od drugiej osoby, zasłanianie ust i nosa oraz dezynfekowanie rąk środkiem znajdującym się przy wejściu i na poszczególnych piętrach urzędu.